Tuesday 29 November 2011

Terimbas zaman kanak-kanak

Pemalas kambing giler laaaa nk menceritakan apa yg mahu....hatiii  mauu, mau sangat...tapi tangan lak maleh....mood nak ZzzZZzzzz...ni dsbbkan effect ubat2an ler gamaknya.....aaahhhaaii...meh2..tarik nafas...hembus2 kuat..biar kuar sampah sarap dalam hdung & hilang rs maleh yg melanda...hihihi

orait...actually,aku nak story morry pasal ice cream...hari ni tetiba aku dok rerajin sesangar,ntah mana dtg rajin ni....aku nak buat ice cream Malaysia (x tau org panggil ape,sm je kot)....nyummmmmmmmm....pasti best!!! maklum ler air tangan kikin....hehehehe...muntah laaa...x heran pun aku....so dengan kerajinan taha ultraman aku pun buat ler.........ape yang aku tau..masa aku kecik2 dl...ice cream ni agak femes emessss benoooo....balik sek msti aku dok sebat bendalah ni.....menyegarkan sugguh if kena ngan cuaca panas yg x terhingga....hhihihihi...ni ice cream malaysia...not omputih....not japanese..not korean...MALAYSIA ok!! 




No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...