Sunday 29 July 2012

Breaking fast with my Family


Hurm....diam tak diam...dah seminggu kan puasa...sangat2 tak rasa..cuma dalam bulan puasa ni dugaan yang datang dalam bab2 makanan rasanya sangat2 berkurangan....may b sebab saya kurang makan...ahikssss....cuma tu laaa...saya diduga pula dengan tahap kesihatan yang tak berapa nak best sangat...kesihatan yang tak segagah hulk...huhuhu..tp saya bersyukur sangat sebab saya still mampu untuk berpuasa..Alhamdulillah.....hope tahun ni dapat berpuasa penuh...amin...wink...wink...hehehehehehe

Semalam berbuka puasa bersama family di Restaurant Lapan Kati..kecoh giler..hahahaha...actually rindu suasana sebegitu..maklumlah tahun ni tak seperti tahun2 sebelumnya..sebabnya tahun ni, tahun pertama saya berpuasa bersama seorang jejaka yang tampan lagi bergaya..guess who?hehehehe...so masa bersama family pastinya sudah agak terhad...sometimes saya ni mmg agak lupa diri...dah lempang pipi kiri kanan sendiri..baru saya sedar yang saya tak boleh nak bersama family selalu....hahahaha..gediksss...gediks....

Ramai giler pengunjung yang berbuka di lapan kati tu...penuh tp tak laaa sampi beribu-ribu lemon...masih mampu di kira :D , tapi di sebabkan rasa excited tak terkata, makanya saya pun terlupa untuk mengabadikan keramaian itu di dalam hp canggeh milik jejaka saya...hihihi....

For next, insyaAllah  mau breaking fast with Amero's family pula...lokasi nya....tungguuuu....


Ni di antara menu2  yang masuk dalam perut saya semalam...nyummyyyyy









No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...