Thursday 13 September 2012

Pulut kuning kegemaran semua

Assalam & Salam sejahtera,

Entry Kali ni nak cite pasal Pulut kuning...sp suke makan Pulut??? Angkat tangan...oooo x de ea...rupa2nya si topet sorang yang suka makan pulut...hahahhaha


Saya tak terror buat pulut...ni second time saya buat pulut...first time dulu saya buat agak tak menjadi...Sian saya...masak tak sepenuh rasa...separuh jiwa di bawa pergi...gedik laaa kan...hehehhe (ketawa mengedik)...

Hurmm saya dah start merapu..so kat sini sy nak upload picture pulut kuning saya percubaan untuk kali ke Dua...Ada sikit perubahan laaa...Alhamdulillah....ok topet pun
suka....makan ea topet :)


Eh..eh...pulut belum masak je sy snap pic....perrghhh kecewa...

No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...