Sunday 11 December 2011

Kerana kecewa maka terjadinya kek coklat :)

Ikutkan hari ni aku kena bertugas kat PRISMA coz PM dtg melawat & buat perasmian, tp memandangkan aku dnasihatkan abg doktor agar tak mengikuti sebarang aktiviti buat ms ni..makanya aku terpaksa tarik diri...huhuhuhu...sedey  ler..mana tak nyer..aku dah rasa tepu bebeno ni....tp perlu dgr kate abg doc sblum keadaan kmbali teruk...huhuhuhuhuuuuuuuuuu

so....untuk menghilangkan kebosanan dan ketepuan aku tu,aku pun rajinkan diri membuatkan kek ceklat..hehehehehe...ni br first time buat..alhamdulillah...jadi juge walaupun x sehebat chef2 termuka..nak nengok hasilnya????

Jeng...jeng...jeng.....taraaaaaa














No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...