Thursday 1 December 2011

Pagi yang dingin & tenang diganggu oleh.....

Iskkkkk.....mcm mimpi...tp ini reality...
Tido ku di ganggu oleh "Lina"
Dalam kemamaian selepas menelan ubat
Aku ternampak objek bergerak menuju ke arah aku...
 Aku Cuba nk memastikan apakah objek Itu..
Cuba membuka mata,tp mata aku ni berat sesangat....
 Haaaiiiissshhhh...aku gagahi jugak buka mata..
Walau pun hnya separuh jer mata ni terbuka..
Namun aku dpt lihat ngan jelas objek tersebut...
Membutang terus mata aku bila nampak...
Huaaaaa.....knp ko leh lpas "Lina"...
Knp msti ko nak masuk bilk aku.....knp???
Oh....aku dah kelam kabut...dada berdegap degup....
Gerammmmnyaaaa laaa dengan tuan "Lina"....
Knp membiarkan "Lina" sesuka hati merayap.....
Isskkkk...dah leR aku penakut....
Leh lak dia mnuju kat Katil aku....
Aku pun cangkung smbil memerhati gelagat si "Lina"...
Masa ni laa Pulak aku nak terkencing....
Adussssss mcm2 laaaaa...
Mcm ne nak turun if "Lina" kat bawah?
Last2 aku lompat jer...
Hilang semua rasa sakit aku...arrgghhh...
Now,aku tgok "Lina" dah x de..
Masuk bawah Katil aku...
Eeee.....mana laaaa tuan dia ni...
Hero aku pun x smpi lg
x sng duduk dah ni...
Takut "Lina" gigit aku..
Nnti aku nk piat tingga iezo... Jg laaaaa.....

Ni laaa "Lina" nya...anak iezo :)

Comey tak??

Di akhir cerita.. "Lina telah pun d jumpai...
Alhamdulillah
Mekasih pada hero dalam crita ni...
Hehehehehehe

No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...