Saturday 24 November 2012

Aku bukan penulis tapi aku suka menulis

Aku bukan sesiapa
Aku hanya manusia biasa
Aku bukan seorang cendiakawan
Aku tak sehebat Usman Awang
Aku tak sehebat Penulis novel tempatan
Tapi aku suka menulis
Meluahkan apa aku rasa

Maaflah aku manusia biasa
Tak lepas kesilapan
Kekadang aku menulis sesedap rasa
Ikut apa aku suka
Sedangkan pndapat org lain nyata ntah ape-ape
Tapi aku tak kisah
Aku enjoy begini
Cuma maaf andai kata aku ada menguris rasa
Bukan niat aku
Itu perkara biasa
Setiap org ada momentum rasa
Ah senang kata
Jgn makan dlm
Sebab kekadang semuanya hanya suka-suka

Serious, aku mmg tak tahu apa kau suka
Tapi aku mmg tahu apa aku suka
Ah lagu favorite  aku berkumandang pula
Nikmati seketika


Philea Resort & Spa Melaka


No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...