Saturday 24 November 2012

Philea Resort & Spa Melaka

Aku di sini
Pada mulanya aku berbelah bahagi
untuk pergi bercuti
Dengan kesihatan yang tak pasti
Ah ni Kali kedua aku menulis entry yg sama
Yg first tadi
Aku tak pasti hilang ke mana
Nak marah bukan dapat apa
Nur Elise berkumandang iramanya
Semangat aku mahu menulis laju terasa
Aku minat melodinya
Dulu Dan kini pastinya

Bila aku memaksa untuk pergi
Sedang kan aku dah tahu natijah bakal melanda
Aku gagahi diri

Di sini
Aku masih di sini
2 hari aku terlantar lagi
Flu on and off
Buat aku rasa stress sekali
Hidung sumbat rasa tak selesa
Tak perlu berleter panjang
Aku tau kau tau
Mungkin kau pernah rasai
Batuk tanpa henti
Bersedia malam pedih menjamah ulu hati
Perit dada usah pertikaikan lagi
Demam berterusan
Berbotol air badak dah mengalir dalam badan ni
Masih tak reda lagi
Alhamdulillah Allah izinkan aku bertahan lagi

Esok hari terakhir aku di sini
Flu,batuk,demam masih bersisa lagi
Esok aku nak jumpa tuan doc
Telan lagi berapa banyak ubat aku pun tak pasti
Kuatkan diri

Aku suka tempat ni
Green building
Alhamdulillah Allah gerak kan hati untuk ke sini
Walau pd mulanya dah tak de hati
Tumbuhan hijau di sekeliling aku
Bunyi burung berkicauan
Indahnya ciptaan Tuhan
Walau aku dalam keadaan begini
Aku bersyukur masih mmpu menikmati
Subhanallah.

Nanti aku upload pic lagi
Masa aku tak banyak tika ni
Maaf~






No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...