Tuesday 20 November 2012

Sapa perempuan itu??

Perempuan itu gemukssss is aku
Wanita itu selekehssss is aku
Perempuan itu kememeh is aku
Wanita kuat makan itu is aku

Sapa perempuan itu is aku
Perempuan kuat cerita itu is aku
Wanita yg tetiba nak senyap is aku
Perempuan yang selalu buat silap itu is aku
Perempuan yang tak cukup sempurna itu is aku
Akulah itu

Perempuan yang sadis itu is aku
perempuan kekadang cakap jer is aku
Perempuan yang ntah ape2 itu is aku
Perempuan itu aku
Aku perempuan itu

Perempuan yg sedang boring tu is aku
Perempuan yang sedang stress itu is aku
Perempuan yang tgh merapu itu is aku
Aku aku aku aku lah perempuan itu!
Perempuan itu aku...

No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...