Sunday 16 October 2011

Alhamdulillah

Dalam sedar tak sedar
Banyak kelebihan yang Allah kurniakan pada aku..
tak...tak..tak......ni bukan aku nak perasan
Tp kenyataan.....
bila aku pk2 balik
kebanyakkan apa yang aku boleh buat
Ramai yang kawan aku tak mampu nak buat
Alhamdulillah...terima kasih Allah
mula2 aku rasa pelik dgn diri aku..
Tapi rasa berdosa sendiri lak bila mempertikaikan semua ni..
ni semua keje and kuasa Allah
siapa yang memperkatakan smua ni
dan memandang serong pada semua ni
seperti mempertikaikan kehendak Allah
maafkan aku ya Allah..
Apa pun aku bersyukur atas kurniaan MU ini...

No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...