Thursday 13 October 2011

Tips if bangun lambat g keje

hehehehehe
sbb kekadang bnda ni slalu laaa berlaku kat aku
selalu ker??
sejak akhir ni selalu laaaaa....huuhuhu

so, bila aku dah kerap jadi mcm tu
ade berapa perkara laaa boleh membuatkan kite cepat bersiap
tuk ke tempat keje
waaaah...waaaaah......wahhhhh....


apa yang harus korang buat ialah.........
1) first, bila time gaji korang kuar, korang mesti nak shopping baju semua kan?? so aku sarankan kat sini, beli laaaa baju yang tak payah nak gosok k...fesyen paling mudah, baju tsirt then pakai blazer,smart kan???? kalo baju kurung..korang beli laaaa kain chiffon....hahahhahha....confirm x kelam kabut...

Cantik juga kan..rare laaaaa












2) bagi pmpuan lak, msti sbuk nak make up bagai,so..aku cadangkan kat sini.....beli suppliment ke....vitamin ke,cucuk vitamin C kat kulit smua. so bangun pagi lambat, cnfirm tak payah make up...dah cantik original dah

3) untuk lelaki lak, biasanya yang buat lambat siap, bila nak setting rambut...sikit punya laaaaa laaaama, so untuk mudahkan semua n cepatkan keje, potong rambut tapak 2 atau 3, cnfirm x lama setting rambut..











4) yang pakai tudung laaak, banyak kan membeli tudung syria k, so bila lambat sarung jer laaaaa...mudah kan?


so amacm???ok tak cadangan saya ni...kalo tak berkesan pada korang, tak pe laaaa....hahahhahahhahahaha


ok..hari mengila...






No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...