Tuesday 18 October 2011

si tuaaaa x sedar diri

uhhhh...dengar tajuk macam kurang ajar kan??my mum pun mmg tak ajar aku cam ni....lg2 ngan org TUA.....tp aku tul2 tak fham ngan satu orang tua ni......dan aku tak kisah kalau dia tak faham aku...mmg aku tak mau pun...eh...eh...nak..nak..aku nak dia faham aku satu ni jer.....nak faham lak..pening laaa pala aku ni...huhuhu...sebenarnya aku nak dia faham yang aku ni dah tak boleh nak tahan dengan dia..sampai tahap aku dah menyirap tahap unta....tu je aku nak dia faham...kalau susah sangat nak faham, mcm mana aku nak fahamkan? grrrr....dah tua susah nak faham...ahhhh..mungkin dia dah kurang daya ingatan...sbb umur yang makn meningkat....hurrrmmmm mgkin jugak kan...sian lak if aku nak bg peyepak sulong aku (of cos sulong sbb aku tak pena lg sepak dia) tp aku rasa mmg patut kot dia kena sepak ngan aku....ahhh aku ni jap sian..jap jgn...jap iyeee....aku pun dah pening laaaa ni....aduhaiiii...kacau laaaa mcm ni....

jap2...tarik nafas..tenangkan fikiran....napa laaaa kau ni x pen faham...baya bapak aku kot...tua2 nak mengatal apehal ek...then kalo reti bahasa yang org tak suke ,orait laaaa juga....ni boleh wat muka tak tau je....ckp bebaik tak jalan, so nak suh aku layan mcm mana....nak kurang ajar....ade laaa jugak....tp x boleh nak kurang ajar sangat kot...sbb dia tua....ORG TUA! isssskkkk....silap2 hb nnti, toilet pun dah lupa kat mana..bawah meja di sangka toilet...so pada mereka2 ini....kan elok kalo perbanyakkan amalan...dekatkan diri pada Allah....jgn laaaa makin tua makin menjadi...smoga si tua itu berubah ea...amin....

No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...