Saturday 1 October 2011

Jauh perjalanan ini terlalu jauh

Aku jalan merentasi lautan
Merentasi sempadan
Terlalu istimewa setiap ciptaan
Aku bersyukur hidup penuh kenikmatan
Dapat merasa setiap yang Dia ciptakan
 Oh untungnya aku Bertuahnya aku
Bukan Kekal ia beGitu T
iba saatnya akan di ambil rasa Itu


Indahnya kehidupan
Andai ia bijak di nilai
Mempunyai kasih sayang sesame insan
Ikhlas nurani hubungan berpanjangan
 Emas belian bukan satu kepentingan
Cukup hidup hanya di rahmati Tuhan
InsyaAllah bahagia berpanjangan




Ooooh bermaknanya hidup ini Setiap hari sering mengingati diri Walau adakalanya terbabas sendiri
Semua punca kebodohan diri
Perasaan syg sering ku tanam Bukan hanya tuk sesame insan
Untuk Mu jua yg ku harap dengan penuh harapan
Cinta ku yang satu
pasti ntuk Mu yang satu



No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...