Tuesday 25 October 2011

Di wajah Itu......

Di wajah itu tersimpan sesuatu
Di wajah itu hanya satu
Di wajah yang sering aku rindu
Di wajah itu punya rasa sayang
ku renung wajah itu
Garis tua kelihatan
ku renung anak matanya
ku tau ada yang terpendam
tika matanya di lelapkan
aku menangis memandang
terlalu banyak pengorbanan yang dicurahkan
segala keperitan hanya mmpu di simpan
Wajah itu penuh ketenangan
ketenangan tak dapat kugambarkan
apa bakti ku ingin ku curahkan?
mampu kah ku capai?
ingin sekali aku ingin membahagiakan
harta bukan nilai
namun ku ingin memberi kemudahan


tika mata yang pejam berkelipan
aku merubah pandangan
namun hanya gerakan kecil kelihatan
ku pandang lagi melihat wajah itu
kesedihan tertusuk di sanubariku
ketahui laaa aku sangat menyayangimu
tak mampu untuk ku katakan apa isi hatiku
ingin ku kucup dahimu
namun aku tak mahu meganggu lenamu








di wajah itu
yaaaa wajah itu
aku berjanji dlm diriku
tersemat dalam semangatku
aku akan pastikan semuanya tercapai olehku
yang penting demi melihat kau xlekang dengan senyuman
terus tenang kelihatan di wajahmu
aku bahagia melihat kau begiu
oh ABAH.....kau lelali yg benar2 bermakna dlm hdupku...




No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...