Wednesday 11 July 2012

RASA JIWA HANYA DIA (ALLAH) YANG TAHU

Saya rasa apa yang saya rasa
Orang tak tau apa yang saya rasa
Saya tak tahu apa yang orang rasa
Dia tahu apa yang dia rasa
Mereka juga tahu apa yang mereka rasa


Apa yang saya rasa?
Apa yang orang rasa?
Hanya DIA yg tahu


Rasa datang setiap masa
Rasa datang tiba-tiba
Rasa dalam satu rasa
Semua tentang rasa


Dari mana datangnya tentang rasa
Dari jiwa adanya  rasa


Kita yang rasa
Kita lebih mengetahuinya
Selainnya dari Allah juga tempat kita meluahkan segala rasa


Tidak kira dalam apa jua rasa itu tiba
Positivekan diri kita
Sebaik-baik rasa.

"POSITIVE THINKING WILL LET YOU DO EVERYTHING BETTER THAN NEGATIVE THINKING WILL"






No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...