Tuesday 14 August 2012

It's my birthday today!

14 Ogos

Hari ini adalah hari saya dilahirkan ke dunia dengan harapan yang mendalam...


Alhamdulillah..pada hari ni juga saya masih diberikan kesihatan tubuh badan, anggota yang still lagi sempurna untuk meneruskan kehidupan..Thanks to Allah kerana masih meminjamkan nikmat ini kepada saya...


Thanks to my mum, kerana satu waktu dulu selama 9 bulan tanpa jemu membawa saya kehulur hilir, meminjamkan perut untuk saya berteduh sebelum saya lahir kedunia ini..pasti banyak cabarannya waktu tu kan mak?besarnya pengorbanan seorang ibu terhadap seorang anaknya...setelah saya dilahirkan, mak & abah pasti bersengkang mata menjaga saya saban malam tanpa jemu sehinggalah saya meningkat dewasa dan mampu berdikari sendiri..thanks mak, thanks abah...seribu tahun pun saya tak akan mampu membalas setiap pengorbanan kamu berdua...saya sayang kamu melebihi apa yang ada...


Di hari kelahiran saya tahun ini, sy telah dianugerah seorang lelaki dalam hidup saya yang digelar suami..kehidupan saya hampir lengkap dengan segala pinjaman yang Allah berikan kepada saya....keluarga,Suami, rakan-rakan di sekeliling kitaran kehidupan saya...alangkah bahagianya dan sangat bermakna...

Thanka again to Allah s.w.t kerana memberi saya peluang untuk merasai nikmat ini.

Kehidupan ini sesuatu yang indah, hargai dan hayatinya laaa selagi ianya diberikan kepada kite..



FROM : -


No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...