Riang Ria di LEGOLAND MALAYSIA

Yeaaaay, masanya dah tiba untuk bersuka-suki di Legoland....yeaaay...yeayyy...dapat tix free lak tu. untung sangat laaa...sangat untuk....pastu, pastu, pastu....ah gagap lak...dah excited nyer pasal...tak semua orang leh masuk, hanya mereka yang dpt invitation pada hari tersebut je leh masuk....untung kan?? apa? tak untung?halah...sebab korang jeles laaa tu....hahahahahhaha

So pada 2/9 tu dalam kul 1000am sy dah terpacak kat Legoland....ramainyeeee org....yang kesian nyer ramai orang luar ingat leh masuk pada hari tersebut, tp malangnya tidak.....yang tak dapat invitation hanya boleh melihat dari luar..sian dorang..tp ramai gak yang datang nak beli anual tix..oooh lupa nak bagi tau, yang dapat tix free ni hanya tuk keluarga2 Iskandar...untung kan??hehhehhehehe

Perghhhh waktu ni mmg panas giler laaa....sangat panas....nasib sy dah buh sunblock bebanyak..nak protect kulit bagai.....mmg panas....ni baru panas dunia....huhuhu...situ pun mmg kurang pokok....so kepanasan itu mmg di tahap sedang2 maksima laaa...

ok laaa...malas nk coleteh panjang laaaa..nk upload Picca!yeeehaaaaaaaaaaaaaaaa

 
 

 
 




 

 
 
 
 

Comments

Popular Posts