Monday 4 March 2019

Cara gembira itu kita yang tentukan

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Lama juga biarkan blog ni terbengkalai terlalu lama, biasalah kan..manusia ni kan ada on off, before ni sbuk uruskan kehidupan smpi tak dan rasanya nak mencari idea utk menulis,

Eh.. Abis tu skrg ni tak uruskan kehidupan ke?

😂 Uruskan juga, tapi dah lebih stabillah masanya..hahaha poyonya

Untuk tahun 2019 ni aku nak banyak cerita tentang kucing dan masakan laa.. Since aku pun banyak melibatkan diri dlm dunia kucing dan masakan.. So aku harap dengan penulisan, luahan rasa semua ni dapat buat aku lebih rasa happy dan bahagia hendaknya. InsyaAllah, amiin..

Ok, guys.. See you next entry ya. Muahhhh

😘


No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...