Thursday, 8 December 2011

Memperjuangkan nasib



Arrgghhh badan rasa x secergas mana skrg
Effect ubat kot
Mode nak ZzzzzzZzzzzz
Tu jer yg aku rasa terbaik wat masa ni
huhuhu...sebenarnya Allah dah tarik sebentar nikmat yg DIA bg before ni
Sampai bila aku tak pasti


Keje bnyk yang nk kena siapkan
Berselarat rasa kerangka segala..
hahahaha...ntah ape2 aku ni
Borak bersepah....
Hmmmmm...Wat masa ni,
Seminggu 2 x kena buat fisio
letih sangat lorh badan ni
Doakan yer smoga aku cpat sembuh hndknya
Dpt menjalani kehidupan seharian
Aminnnn....

2 comments:

  1. Semoga awak dapat sihat seperti sedia kala wak.. :)dugaan besar kat dunia ni menunjukkan Allah sayang awak.. :) keep it up Kikinet I knew u can do it.. :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih awk,InsyaAllah,,thanks for your prayer...hari ni kaki belah blah kanan lak start sakit....

    ReplyDelete

Thanks frens :D

"Kehilangan" kucing kesayangan Mulat, Pocil, Popit

Assalammualaikum... Mulat. Entry ni sebenanrnya dah lama ada dalam draft, cuma aku tak publish . Waktu tu aku masih beremosi bila aku ...