Thursday 22 December 2011

YAYA KEMPUNAN BANANA BOAT

2 hari lepas my department ade away day kat PD,sangat memenatkan, coz malam sebelum tu, aku ngan yaya tido agak lewat d sebabkan membantu melancarkan event ID6, alhamdulillah semuanya berjalan lancar.

So selama 2 hari kat PD, hari pertam jerk aku dah dilanda kedemaman..huhuhuhu..agak tak ceronok k, ape tak nyer, hari pertama bersama Mr Redz, sangat menyeronokkan dan tak membosankan..kiranya talk nya sangat menghiburkan...even aku demam ms tu, aku still boleh tertawa manja...cehcehceh....ape pun 9 star untuk Mr Redz...Petang nyer lak aku lngsung tk leh nak mangun..alolololo...sedey laaa,mak jauh,ayah jauh (tetiba)...so yaya balik agak lewat..katanya Mr Radzi nyer talk lambat habis...lpas magrib baru abiss.....gilaa ah...agak penuh jadual di sini....so activiti outdoor yang di rancangan juga tak menjadi....hehehehe...x pe2...aku pun dmam...gud!

So hari ke2 bersama EAK, hehehe..biasa laa ngan lawak slumber beliau...ptg tu dianggarkan jadual kami abis awal. so si yaya plan nak nak naik BANANA BOAT.....tp sangat malang occay sbb boss kami tak bagi kuar awal...kul 500pm baru abis..tanya2 kat hotel, dah tak de lg dah.....nampak kekecewaan muka si yaya tahap ayam berak sembelit...alolololo siannya...huhuhu...so balik ngan hati yang kecewa....so amik beg and nak gerak lek JB, sebelum lek tu singgah jap tepi pantai (ni belah lain,bkan kat tmpat hotel)...yaya nampak banana boat...so dia ajak naik laaa....tp kan....tp kan...tp kan........tetiba ade org ajak balik....so berlaku phua chi kang sepanjang perjalanan kami...keh2....sngat menghiburkan yerrrrrrr...... "so salah sapa?"



nampak tak tu BANANA BOAT

Ni laaa yang yaya kempunan tu


Bye bye PD


So di akhir citenya...yaya nyanyi lagu....batu belah batu bertangkup...hehehehhehe..haaa..yang ni aku tipu...

No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...