Wednesday, 14 December 2011

Ombak tak berapa nak rindu

Hahahahaha....saje wat tajuk begini...

Semalam lepas lek keje, ingatkan nak hilangkan sedikit rasa bebanan keje ngan merambu ramba bersama kengkawan yg sikit giler...hetty & yaya...so keputusan kami ingin menonton movie bersama2...kami memilih cite "Ombak Rindu",

Menanti hari petang penuh debaran...hingga laaa saat2 di nanti2kan tiba...aku dan yaya tiba agak lewat cikit..hetty dah masuk dulu..perrghhh!!!kejam ko hetty...lambat 5 min pun ko tinggalkan kami...cciiitttt!!!!

So aku cuba menghayati cerita ni sepertimana aku cuba menghayati novel yang tak pena aku jemu unuk membacanya...lebih 3 kali kot aku baca...so pada aku jalan cerita nya mmg menarik..sbb tu aku sanggup baca berkali2..hehehehe..tp tu masa zaman2 blaja dulu laa...skrg tak sempt..nk abiskan st novel pun....aduhaiiii...berjaman....

Ok..ok....kite berbalik semula pada cite Ombak Rindu ni....so aku harapkan laa ia mmpu membuai perasaan aku...sebab ade juga kawan aku cakap sedey.....so ini membuatkan aku lebih teruja untuk menonton nya....tapi.........huaaaaaaaaaaaaaaa....aku kecewa sangat2.....aku benci watak MILA yang di bawa oleh Lisa..kaku...lngsung matikan watak...terjerit2...dialog laju membuatkan x jeles lngsung dicorong pendengaran aku....tp aku tak tau laaa org lain...ke aku dah kurang dgr..hahahhaha....tp bila aku tanya dayah..dia pun cakap bnda yg sama...arggghhhhh seyessss aku kecewa...hetty lak terlentuk2 sebelah aku...bosan ler tuwww...aku ngan hetty bantai gelak tgok citer tu...x sedey laaa...ke sbb kite org ni hati kering??hahahaha....dayah lak aku ngok ternguap2....smpi tudung sesenget...arrghhhh 2 jam rasa mcm lama sngt...smpi kite org syik tnya sesama sndiri lama lagi ker....nk kuar rugi....duit tu beli tix.....nak tak nak abiskan jer laaaa...


So...aku tak harapkan movie ni prefect cam novel..tp cukup laa if ia leh membuai hati nurani...cewaahhh..perlu di perbaiki lagi watak MILA yang amat membosankan...make up lisa mcm ntah pe2...sowieeee..may b pendapat org berbeza2...org lain may b suke n terbuai...ye dak??tp aku ngan kawan2 x rasa mcm tu...adioozzzz

2 comments:

  1. sy rasa plak mcm bez je..huhuhu

    ReplyDelete
  2. Hehehe..tat y sy ckp setiap org berbeza kan...sy ngan keNgkawan tak rasa sedey....huaaaaaaaa

    ReplyDelete

Thanks frens :D

"Kehilangan" kucing kesayangan Mulat, Pocil, Popit

Assalammualaikum... Mulat. Entry ni sebenanrnya dah lama ada dalam draft, cuma aku tak publish . Waktu tu aku masih beremosi bila aku ...