Thursday, 8 December 2011

Nak cangkung or nak duduk??

Antara kedua2 di atas, mana satu pilihan korang...yang sangt menarik hati korang...hehehehehehehe
korang suke yang duduk atau..... korang suke yang cangkung mcm ngangkung??? hihihi






3 comments:

  1. aku suke gambar ke enam...

    ReplyDelete
  2. Hahaha....macam Gaya anjing kencing

    ReplyDelete
  3. kenapa eyh cite pasal toilet.. ngahahah adakah kerana awak nampak sesuatu?? ngaaa

    saya suke cangkung kalau toilet tu tak bersih.. wuuu kalau tak suke duduk je.. pemalase!!

    ReplyDelete

Thanks frens :D

"Kehilangan" kucing kesayangan Mulat, Pocil, Popit

Assalammualaikum... Mulat. Entry ni sebenanrnya dah lama ada dalam draft, cuma aku tak publish . Waktu tu aku masih beremosi bila aku ...