Tuesday, 2 July 2019

Hati tak kuat

Assalamualaikum..

Selamat pagi kawan-kawan.

Dah abis raya ni, jadi rumah terbuka masih on? so dah pi timbang belum tu? hihi

Saja hari ni yang buat entry ringkas tentang hati aku sekarang ni yang sangat tak kuat handle kucing-kucing yang tengah sakit.

Aku kesian sebab aku kurung dorang, lagi-lagi kucing yang sakit sporo. Bukan sekejap nak ubat dia..lama..so lama lah dorang terkurung. Seriously aku sedih..hati aku tak kuat..aku kekadang jadi depress sendiri tengok kucing-kucing tu,😔

Yang Paling kritikal bila aku ingat kucing-kucing tu aku akan menangis  😓 haiish










No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

"Kehilangan" kucing kesayangan Mulat, Pocil, Popit

Assalammualaikum... Mulat. Entry ni sebenanrnya dah lama ada dalam draft, cuma aku tak publish . Waktu tu aku masih beremosi bila aku ...