Monday 15 July 2019

Hasil rawatan kucing kena Sporo

Assalamualaikum & selamat Pagi kawan-kawan,

Have a blessed day!

Hari ini aku nak sharekan hasil dari aku rawat kucing SPORO menggunakan bahan-bahan yang aku share before ni dalam post aku.

Alhamdulillah ,aku bersyukur dengan izin Allah , kucing aku rawat tu dah semakin nampak perubahannya. Semoga Allah izinkan dia untuk sembuh, aku hanya berusaha , selebihnya biarlah Allah tentukan.

Maaf ya, mungkin gambar aku share ni buat sesetengah orang akan merasa geli. Tapi aku share untuk record aku juga.

okay, kalau kita tengok dalam pic ni, Kulat mula menyerang kaki si bulus ni

In Pain, tengok airmuka dia pun kita boleh tahu 😔



After 1 Month rawat


Nampak luka kat area hidung semakin mengecil




Alhamdulillah , kalau tengok after sebulan aku rawat bulus ni, nampak perubahan ketara pada luka-luka dia, segala penat lelah aku selama ni rasa terbalas.

Aku tak tahu nak describe perasaan aku, tapi aku happy sangat-sangat, aku bersyukur Allah ringankan kesakitan bulus tu. Semoga Allah kurnikan kesihatan seperti sediakala pada bulus-bulus yang aku sedang rawat. Ada 4 ekor lagi. 

Doakan ya kawan-kawan.



No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...