Thursday 1 September 2011

Pending aiiii ai aiiiii

Huaaaaaa...Bnyak perkara yang aku nak post tergendala...aduhaiiii...help me!!! Di sebabkan ape yer...of cos laaa keje......lg pun idea aku datang tuk create blog ni, ms tu di bulan Ramadhan...so aku pun dengan gedixnya buat laa blog ni...tp faham laa kan masa agak terhad di bulan Ramadhan ni....aku hrp pas ni aku tk lengah2 nk buat blog yg gedix mengedik ni...tak elok kan wat keje sekerat jalan(Mak aku slalu pesan bnda ni)...ngeeeee...orait..c u next ya(bujet artis..hehehe)....Tataaa...adiossss...

2 comments:

  1. welcome on board bunga amero...
    hehehe :P
    semoga dengan blog ini saya lebih mengenali artis pujaan hati saya ni.. wakakakakak :P

    cantiknye header kat atas tu wak... :)
    mesti la sebaba de muke saya sikit.. hahahahah :P
    tinggal tunggu yana plak masuk arena blog ni haa.. :P

    welcome2...

    ReplyDelete
  2. keh3...finally yerk...nak tunggu yana punyer lak pas ni...

    ReplyDelete

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...