Wednesday 28 September 2011

JanGan Mewah sanGat yeRRr

kenapa ek aku buat tittle mcm tu,kenapa ek??knp??sbb aku nk share ckit laaa ni..bila abis ramadhan ni,pesta mkanan pun b'mula laaa, jemputan rumah terbuka ni boleh di katakan setiap hari ada, murah rezeki kan bg org yg menjamu org ramai ni...tp kembali smula pd niat...if niat nk nunjuk2 yg depa ni kayo n mmpu buat smpi membazir, rezeki terbuang mcm tu jerkkk......huhuhuhu.....beruntung kan Malaysia ni still aman makmur sentosa....cuba kalo kite dok kat africa sana :( tak ler segemuk skrg ni...alhamdulillah...tp masalhnya org skrg ni x tau nk b'yukur (oopsss!kalo bukan awk,sorry ea) ni sy cite pd org yg x reti nk b'syukur....kdg2 termasuk laa aku ni...sntiasa nk merunggut2,sedangkan dah terlalu bnyak nikmat Allah bagi tapi still x beringat :(( , jadinya sama2 laaa kite beringat ea...saling mengingati....

16/9 hari ni cuti laaa, PM umumkan cuti untuk 1 malaysia....so hari ni fmly aku pun amik kesempatan untuk buat rumah terbuka..jemputan di jangkakan dalam 2000 org tp lebih kot sebab makanan tak cukup...tp alhamdulillah laaaa makanan tu dapat dihabiskan dari dok membazir....oooo kepenatan tatkala itu amat dirasai.....esok nyer lak turn mero wat rumah terbuka.....huaaaaaaa......setiap hari penuh ngan jadual makan free ajer....alhamdulillah...sian gak kat pewut ni keakadang....lotih nk dok prosess makanan....




sweet kan mereka berdua , yg ujung tu mun on...dok selit2..malu katenya

happy noe liyang,mentang ade org tersyg d cc

hehehhe...eisya jeling seyh...

tetamu ni dtg saat akhir,pastu ngaruk x de makanan....bujek retis ler tu..hehe

so tak banyak laaa pic aku snap ari tu, ni pun ehsan dari hp syidot rani...hehehehe...thanks syidot....



No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...