Wednesday 14 September 2011

TegaR or taK tEgaR beGiNi beGitu mungkiN

Aduhai......bagaimana leR begini mau menjadi blogger yang tegar...akakakaka.....memanjang bz ajer gamaknya...uhuiiiii....Mau share cerita pelbagai pun tk ksampaian...bukan cerita cinta...mlm ni nyer leR xcited mau post pic smua...ayayayaiiiiiiii.....pen drive lak p tinggal kat office..napa kiKin.....napa??? Kesimpulan nyer amat mudah...Allah yg mngatur segalanya...ade kebaikkannya....hihihi....x pe leR , esok2 Kalu umur pnjang bole leR merapu aku berbagai.... Tadi ms aku dlm kete,tiba2 aku bernyanyi riang lagu2 ms aku kecik2 dl...lg2 tu kan smuanya my mum yg ajar....oh gosssshhh!! I misss so much tat moment..... Ok...ok....kat sini aku tulis antara lirik lagu yg kecik2 dl jd penghibur aku.. Kupu-kupu bole tak aku Menjadi kupu Menemani mu Terbang kite ke sana sini Mencari bunGa menghisap madu Berhari2 tidak berhenti Mencari bunGa yang wangi Kupu2 boleh tak aku Menjadi kupu Menemani mu Pada aku lg ni macam agak sedih gak laaa...meruntun jiwa..keh3... Ms first my mum ajar lagu ni Aku membayangkan diri aku ni sebagai kupu2 Tu yg emosi berbagai Poyoossssssssss time tu Ahikssssss Seriously aku rindu zaman2 tu Berkepit ngan Mak jer Mak I love u so much Thanks jg sy sehingga sy dewasa

No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...