Friday 30 September 2011

Malam ini malam

aku di tengah malam ini
masih tak mampu lena aku di ulit mimipi
sendiri memandang sepi

aku di tengah malam ini
cuba mencari sesuatu yang mampu aku isi
melihat di sisi 
hanya kawan yang enak menari dalam mimpi

aku di tengah malam ini
melihat di sana melilar lilar di sini
menulis apa aku ingini
bahagiakan hdup ini
mampu lakukan apa yg aku ingini

aku di tengah malam ini
masih menanti 
menanti dan aku terus menanti
bila kah terpejamnya mata ini
fikiran cergas bernyanyi
mengupdate segala yang pastioh aku terleka lagi

aku di tengah malam ini
memikir sesuatu yang aku ketahui
dan aku terpaksa berhenti di sini
aku akan menulis lagi 
itu yang pasti

No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...