Saturday 1 October 2011

Masih aku Lena terlena aku

Aku Lena di buai rasa
Aku Lena hingga ku tak rasa
Ahhh...sampi bila harus aku Lena
Lena buat aku Lena
Lena aku Lena tak bisa
Tak bisa aku ungkai dengan kata
Cuma aku yg faham dan rasa
Allah jua tahu segala
Apa Lena buat aku terlena
Ooooo Lena aku Lena terjaga
Jangan aku begini Lena
Zikir amalkan semat didada
Meminta pada yang Esa
Berserah pada yang Kuasa
Mohon aku tidak terlena
Dibuai rasa keindahan yang sementara
Andai berjaya harungi segala
Di akhirat jua tempat bersua
syukur aku tiada terhingga
padaNya tempat ku mengadu jua



No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...