Wednesday 19 October 2011

BersaRa dari Sukan


sebahagian mesti rasa poyosss ngan tajuk aku ni, hahahhahaha.....sebahagian lagi msti rasa meloyakan..hihhi..apa pun reaksi yg di terima,aku ok jerk..keh3...kira2 bujek aku ni atlet ke hapeh??bila aku baca lebih 2 kali pun aku rasa kelakar tahap cipan kira2nya...hihihi...wut ever laaaa.....

aku rasa tiba saatnya kot tuk aku mengurangkan diri aku untuk mengikuti segala aktiviti sukan yang ada.....dah puas aku bersukan dari zaman2 tok nadim lg hingga skrg zaman tok mudin...so saat nya lerr aku x yah nak tnjuk hebat sngt..dah uzur beno rasanya ni...keh3....lg pun bukan aku hebat mana....nak kate atlet pun idak...mungkin elok digelar jagung sekolah and kampung....sedap kunyah...mknanya senang makan lerrr...aiseeehhhhh....kire ok ler tu kan?




so pasni tiada lagi zaman kegemilangan dalam bidang sukan aku...cukup laaa kot...aku berbakti selama ni..bakti hapeee ntah..layankan ajer k.....aku nak up laaa jugak before nk gntung tali kasut...gantung tali haje ocaaay! :) , so tiada lagi jeritan suara kambing dalam court...so tiada lagi brief yang ntah apa2 pasal strategi poyoossssss....so tiada lagi tergedik2 berlari manja mengejar bola n mengshoot bola even seringkali  tersasar..tapi aku bangga sebanrnya & happy dpt knl kengkawan seangkatan aku..even berat mana pun...;angkat juge leerrr......seyes,sepanjang aku menjerumuskan diri slm bidang ni, aku kenali ramai org...dapat ramai kawan.....tu kelebihan nya....pasti aku merinduiiiiiiiiiiii..huaaaaaaaaa........wat ms ni aku rs ni kputusan yang paling tepat....cewaaaaahhhh......layaannnnnnkaannn aku.....

cite pasal sukan ni...aku teringat cikgu yusry....cikgu ni banyak bimbing aku dalam dunia  sukan dari aku sekolah rendah lagi...mana agaknya cikgu yusry sekrang..cikgu yang banyak memberi gelaran pada aku,mas,fiza and misah......miss tat moment...huhuhu




so.....aku malas nak coleteh ntah ape..merapu membuat sakit mata....akhir kata dari aku.....

" BIAR KITE KAWAL GELANGGANG, JANGAN BIARKAN GELANGGANG KAWAL KITE"


oraittttt.................chaaaauuuuuu chinchaaaaaaaaaaaaaaau









No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...