Monday 3 October 2011

Mimpi yang seRupa

Menghadapi mimpi seRupa Apakah tanda nyer??
Di ganggu tika mata terpejam lena
Menjerit tak mampu membuka suara
Hanya Kalimah Allah yang mampu di baca
Walau suara hati penganti bicara
Menjerit memanggil teman yang ada
rupanya tiada siapa yang mampu mendengarnya

Ooo apakah petandanya
Dugaan lagi yang harus aku terima
Hanya Allah yang mengetahui segala
Aku terima semuanya
Walau berat mana
Kuatkan diri menerima segalanya

Ya Allah....andai ini ujian mu pada kami
Tetapkanlah hati kami ini terus kepadaMu
Jangan biarkan kami terleka dengan permainan yang penuh tipu
Sesungguhnya aku percaya Setiap apa yg berlaku
Hanya diriMu tahu apa sebabnya
Jika ini lah yang terbaik untuk kami
Kami redha hadapinya yang redha


Ya Allah Ya Allah Berikan kami hidayahmu
 Untuk terus dekatkan diri kpdMu
Sesungguhnya kami hamba Mu yg lemah dan x berupya menepis apa yang ada
Hanya berserah diri  pada Mu
Tuhan mentadbir seluruh alam


No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...