Thursday 6 October 2011

Biarkan air mata ini mengalir keranaMU

If air maa ini mengalir untuk MU
aku amat bersyukur
setidak2nya aku masih sedar aku hanyalah seorg hamba MU

Tika air mata ini mengalir
kerana aku takutkan Mu
aku amat bertuah 
kerana sekurang2nya aku masih tahu di mana kedudukanku

Jika air airmata ini mengalir mengingati MU
aku berharap moga aku akan terus begini
untuk mendapat rahmat MU
dan tahu diri MU adalah Tuhanku

Andai airmata ini kering kerana MU
aku redha
kerna sesungguhnya semua itu adalah kemahuan MU
dan sebahagian dari dugaan MU
dah sesungguhnya hanya KAU yang tahu apa yang terbaik untukku

Aku manusia yang cukup lemah
sering melakukan kesalahan di atas kekhilafanku
sesungguhya KAU lah maha segala
padaMU ku jua aku mengadu
PadaMU jua ku meminta
Tiada Tuhan yang layak disembah selain ALLAH








No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...