Sunday 18 September 2011

Heeeyaaaaa....saLam hari minggU

Mcm biasa laaa,bukan everyday leR aku nk jengoK blog aku ni...bnyk aku nk tulis..nak luahkan ape yg terpendam kat sanubari aku...kah3...ayat tk hingat....tp tis week bz beno laaaa...Jumaat cuti....salam st Malaysia yaaa....time ngah cuti begini..memandangkan bulan syawal tak abis lagi..maka berpusu2 org wat majlis rumah terbuka....baguslaaa kan....bersedekahlah kiranya,tp jgn laaa smpi membazir2....so fmly aku pun x ketinggalan leR wat rumah terbuka ni...Hehehehe......esok nyer rumah mero lak....makan jer laaa time2 syawal ni...kite still kaya dengan makanan....teringat negara2 yg sukar mendapat makanan .....sian mereka :( pic semua tu later laaaaa,aku upload k... Alhamdulillah juga aku bersyukur,sbb projek bisnes aku dah berjalan cikit2 dah....even tak leR meletopsss mana...tp permintaan banyak sngt....alhamdulillah Allah member aku rezeki ini....actually bnyak lagi yg velum aku update....mcm aku cakap laaaa,sbuk kunon mengalahkan Obama je lagaknya....aciittttt.....smga Allah trus memberikan aku rezeki yg halal dan berharap projek yg aku nak jalankan ini Akan success....insyaAllah.... Ok laaaa....aku nk chau chin chau ahhhh...nk continue jahit....keh3....mcm hebat beno bunyinya....padahal....lalallalalalalala

No comments:

Post a Comment

Thanks frens :D

Cerita tentang TECIK - my cat

Assalamualaikum. 28 Dec / 23.05pm / Tecik Ingat lagi kali pertama Allah temukan aku dgn tecik, kat pasar borong pandan, masa aku tgh ba...